3/12/17

YOGA BABE


Ladies and gentlemen, I'm signing up for yoga! I prepare myself mentally because I'm waiting for September to start my PE classes. Choosing between yoga at 7AM and swimming at 9PM was quite difficult :D I've already got a pair of yoga pants from PPZ, I literally can't live without them right now. They fit perfectly and they are soooo soft :D After a lazy week in Poznan, any work at the university became for me something very difficult and tiring. The only thing I want to do is taking pics on the blog, even if the weather is awful as you can see I organize something in a flat :D I'm so satisfied with the lens which I got on Christmas that I shot pics as if I was possessed. In the meantime I am waiting for the return of a beautiful weather because so far I want to cry when I'm looking out the window.

Proszę Państwa, zapisuję się na jogę! Przygotowuję się psychicznie, bo od października czekają mnie na uczelni zajęcia z WF. Wybór między jogą o 7, a basenem o 21 był dosyć trudny :D Zaopatrzyłam się już w spodenki od PPZ, z którymi się w sumie nie rozstaję, świetnie leżą i są meeega milutkie :D
Po tygodniu leniuchowania w Poznaniu jakakolwiek praca na uczelnię stała się dla mnie czymś niezwykle trudnym i męczącym. Jedyne na co mam ochotę to robienie zdjęć na bloga, nawet jak pogoda nie dopisuje to jak widać organizuję sobie coś w mieszkaniu :D Tak jestem zadowolona z obiektywu, który dostałam na święta, że pstrykam zdjęcia jak opętana. W międzyczasie czekam na powrót tej pięknej weekendowej pogody, bo jak na razie kiedy patrzę przez okno to chce mi się jedynie płakać.


Yoga Pants PPZ (You can buy them here) | Shirt ZARA

5 comments:

  1. Spodenki wyglądają na bardzo wygodne i na dodatek prezentują się świetnie. Ja osobiście też bym wybrała jogę. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  2. Thank You! So glad to hear that :*

    ReplyDelete
  3. Super jakość zdjęć, ciało i wpis! Pozdrawiam
    http://noa-artpage.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. I am very much pleased with the contents you have mentioned. I wanted to thank you for this great article. yoga pants for women

    ReplyDelete
  5. Yoga can be freeing. I hope you are writing during this time, too. I love doing yoga with music RAV Vast https://ravvast.com/catalog/drums/ravvast.

    ReplyDelete