7/5/17

WILD AND FREE


I don't know why but apparently the allergy wants to kill me, firstly rash on my legs and now it's time for the face. For a few days I'm not showing myself to the world so as not to frighten people with my eyes which look like a combo of trace after beating with 70 year old granny skin. I don't know what to do now, when I don't apply the cream it's bad, if I apply it's even worse, it seems that triple dose of medicine doesn't work O.o
In the last post I forgot to mention that I started my youtube adventure and in 10 minutes I made a movie in the Movie Maker because I can't use any other program so far :D Here you have the link: https://www.youtube.com/watch?v=0SB2hmofvTQ
Tell me what do you think about it, is there any sense of doing that :D 


Nie wiem czemu, ale alergia chce mnie chyba zabić, najpierw placki na nogach, teraz przyszła pora na twarz, od kilku dni nie pokazuję się światu żeby nie straszyć ludzi moimi oczami, które wyglądają trochę na combo śladów pobicia ze skórą 70-letniej staruszki. Sama już nie wiem co mam robić, nie posmaruję kremem to źle, posmaruję to jeszcze gorzej, potrójna dawka leków chyba jak widać nie działa O.o W ogóle w ostatnim poście zapomniałam wspomnieć o tym, że założyłam kanał na youtubie i w 10 minut skleiłam filmik w Movie Maker, bo niczego innego na razie nie umiem obsługiwać :D Tu macie link: https://www.youtube.com/watch?v=0SB2hmofvTQ
Dajcie znać jak wam się podoba, czy jest sens żebym dalej wdzięczyła się przed kamerą :D 

Tie SHEIN (buy it here) | Jeans ZARA | Heels STRADIVARIUS | Sunnies NEW LOOK

No comments:

Post a Comment