10/6/16

BACK IN TOWN





It happened, after three years I killed my laptop and more specifically I burned the graphic card so at the moment I am forced to modify pics on my phone (my eyes hurt when I look at the quality of some images). Besides, after my return to Lodz I feel like in a different world, I miss my beloved Poznan, beautiful weather, warm evenings and ripped jeans - now when I look at the thermometer and I see 10 degrees I seriously wonder if I will freeze. News - at the end of my stay in Poznań I had a luck and I decided to draw something for my first exhibition (which awaits me in November) to see something on these walls. For now I still can't believe it but soon my dream will become a reality :) Besides possibly soon my another dream travel-related will come true, so far I don't want to disclose any details, I will inform in future posts. See you soon :)

Stało się, po trzech latach wykończyłam swojego laptopa, a konkretnie spaliłam kartę graficzną przez co chwilowo jestem zmuszona przerabiać zdjęcia w telefonie (aż bolą mnie oczy jak patrzę na jakość niektórych zdjęć). Poza tym po powrocie do Łodzi czuję się jak w innym świecie, już tęsknię za ukochanym Poznaniem, piękną pogodą, ciepłymi wieczorami i jeansami z dziurami - teraz widząc na termometrze 10 stopni poważnie się zastanawiam czy nie zamarznę. Z nowości - pod koniec mojego pobytu naszła mnie wena i postanowiłam coś narysować żeby na pierwszej wystawie (która czeka mnie w listopadzie) ściany nie świeciły pustkami. Narazie jeszcze w to nie wierzę, ale już niedługo marzenie stanie się rzeczywistością :) Poza tym być może spełni się niedługo kolejne marzenie związane z podróżami, póki co nie chcę zapeszać, będę informować w kolejnych postach. Do usłyszenia :)


Coat & Jeans ZARA | Bag ZAFUL | ADIDAS SUPERSTAR | Sunnies MANGO | Shirt ZARA

No comments:

Post a Comment